Moje Pieniny

Moje Pieniny

sobota, 16 kwietnia 2016

Chcę żyć....

Jestem właśnie świeżo po naukowych doniesieniach apropos TGA, tetralogii Fallota, Pentalogii Murphyego, zaczynam się stresować. Warszawa już jutro, poniedziałek i wtorek pełen nerwów. Triada Virchowa. Skala Forresta. Skala Trepnella. Złamania typu Collesa. Dostaję już pomieszania nazw.
Dla przeciwwagi prof Michał Heller i moja ukochana filozofia przyrody :
" Rozumowania nasze opierają się na dwóch wielkich zasadach: na zasadzie sprzeczności, na mocy której osadzamy jako fałszywe to, co jest sprzecznością objęte, i jako prawdziwe to, co jest przeciwstawne fałszowi lub z nim sprzeczne.
  Opierają się one także na zasadzie racji dostatecznej, na mocy której stwierdzamy, że żaden fakt nie może okazać się rzeczywisty, czyli istniejący, żadna wypowiedź prawdziwa, jeżeli nie ma racji dostatecznej, dla której jest to takie, a nie inne; chociaż racje te najczęściej nie mogą być nam znane. "

  Odgrzebałem książkę Michała Piróga " Chcę żyć" :
 
" Oto ja, Żyd i pedał.
  Możesz mnie lubić, możesz nienawidzić.
  173 centymetry wzrostu. Podobno utalentowany.
  Kochałem i byłem kochany.
  Odtrącałem i byłem odtrącany.
  Wiem, czym jest przesyt, i wiem, czym jest głód.
  Umiem być królem i umiem być żebrakiem.
  Umiem dawać i umiem brać.
  Jeśli wierzę, to wierzę. Wiara nie ma ceny.
  Cokolwiek zrobię, czuję się zagubiony.
  W końcu jestem tylko człowiekiem. Tak jak Ty. "



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz