Moje Pieniny

Moje Pieniny

czwartek, 29 stycznia 2015

Najgorszy człowiek na świecie.

"   Nie wiem od czego zacząć.Standardowo zaczyna się tak : " mam na imię Krystyna, jestem alkoholiczką i narkomanką". To bardzo chujowa formuła.
Wszyscy musimy się jej nauczyć.
To znaczy: nie wszyscy. Ci, którzy mają problem.


Postanowiłam przed trzydziestką zostać osobą zdrową Usłyszałam, że w związku z tym nie mogę już palić jointów i mam pójść do betonowej przychodni ds.uzależnień, gdzie nie trzeba płacić za terapię, i żebym miała blisko, bo nie będzie mi się chciało chodzić.
 I tak mi sie nie chciało.
 Bo komu by się chciało zmieniać upojne noce w Jadłodajni Filozoficznej, gdzie każdy może zostać menadżerem twojego zespołu, na spotkania w przychodni NFZ z tym państwem, co mają kuratora, wyrok i rozwód w toku. Kiedy wskoczyłam tam za pierwszym razem w swoich zielonych baletkach, czułam się, jakby mnie ktoś wyciął z innego magazynu lajfstajlowego.

To jest oczywiście długa historia.

Myślałam wielokrotnie nad tym, kiedy się zaczęła, i zawsze miałam wrażenie, że jednak w Mrągowie. Mój stary był diskdżokejem, puszczał płyty na dyskotece. Raz w miesiącu jechaliśmy na tydzień całą rodziną, czasem z babcią, do hotelu Mrongovia nad jeziorem Czos. Miałam trzy albo cztery lata, obudziłam się w środku nocy w pokoju hotelowym i nikogo nie było. Nie wiedziałam, co mam zrobić, obudziłam się w  epoce poatomowej, nikt mi nie mógł nic wyjaśnić i strasznie się bałam. I wyszłam, bo to było na parterze, boso na trawę, i krzyczałam " mamo, mamo", i nie wiedziałam dokąd iść.

Właśnie tak się czuję przez całe życie.



Jeszcze zanim zacznę, chcę powiedzieć coś, co odkryłam zupełnie niedawno.
  KAŻDY SIĘ WSTYDZI.
  KAŻDY SIĘ WSTYDZI TRZECH RZECZY.
  ŻE NIE JEST ŁADNY.
  ŻE ZA MAŁO WIE.
  I ŻE NIE WYSTARCZAJĄCO DOBRZE RADZI SOBIE W ŻYCIU.
  KAŻDY.
  Dlaczego więc nikt się do tego nie przyznaje? Dlaczego nikt o tym nie mówi? O ile łatwiej by nam się rozmawiało na przyjęciach, gdyby można to powiedzieć głośno.   "


   Małgorzata Halber.

Zaczynamy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz