Moje Pieniny

Moje Pieniny

środa, 14 stycznia 2015

Ktoś musi

" Egzystencjonalizm ( by me ) - spokój umysłu i duszy. Obojętność cenowa przy wyborze szynki i sera przy sklepowej półce. Możliwość spakowania walizki i podróży byle gdzie, nie byle z kim. Szansa telefonu do przyjaciela o 3 w nocy z argentyńskiego aresztu ze świadomością, że masz na kogo liczyć. Patrzeć w czyjeś oczy i po prostu wiedzieć. Powiedzieć najbliższym, że nie muszą się martwić o jutro i kolejne jutro. Miękkie serce, twarda dupa. Samoświadomość, samowystarczalność i nieakceptowalna samotność. Bycie kimś będąc sobą.


Naprawdę.
Wystarczy.        "
   

    Znalazłem ten tekst na blogu ktosmusi.blogspot.com przepraszam, ze wykorzystałem. Musiałem się podzielić, jest niebywale esencjonalny na dzisiaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz